czwartek, 17 stycznia 2013

Witam na nowym Blogu.

Witam was na nowym blogu w którym zajmiemy się słodkościami. :)

Niektórzy pomyślą: "Ale po co nowy blog, skoro podobnych istnieje wiele w naszym internecie."

Moja prosta odpowiedź to: "Zgadza się, ale mój blog jest o tyle inny, że piszę go z pasją jaką się zajmuję w pracy czyli cukiernictwem i każdy przepis jest sprawdzony osobiście pod którym podpisuję się własnym nazwiskiem i wiem, że każdy będzie potrafił zrobić takie samo ciasto jakie możecie kupić w niejednej cukierni i o wiele taniej niż są sprzedawane za ladą."

Na tym blogu przedstawię wam wiele pomysłów oraz przepisów, których nauczyłem się tworzyć ciasta oraz dekoracje i w łatwy sposób opiszę to abyście i wy, ludzie z pasją mogli stworzyć je w domu.

Więc życzę wam miłej lektury i spędzonego czasu na moim blogu.

Dołączcie do obserwatorów mojego bloga i bądźcie na bieżąco.

A poniżej dołączam stare posty i zdjęcia wzięte z mojego bloga z adresu MDK Desing Crafts .

Do zobaczenia wkrótce. :) Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najciekawsze posty